top of page

YARINI KODLAYANLAR!



Vodafone 39. Istanbul Maratonu'nda bu yıl çocuklarımızın geleceği için koşuyoruz. Vodafone olarak ise çocuklarımız geleceği yön versinler diye, 1000 çocuğumuzun kodlama eğitimi almasına destek oluyoruz.


Vodafone 39. Istanbul Maratonu kapsamında, 1000 çocuğumuza verilecek kodlama eğitimi Türkiye Vodafone Vakfı tarafından Habitat Derneği işbirliği ile tüm Türkiye'de gerçekleştirilen Yarını Kodlayanlar Projesi kapsamında sağlanacaktır. Türkiye Vodafone Vakfı ve Habitat Derneği işbirliği ile hayata geçen Yarını Kodlayanlar projesi, 7 - 14 yaş arası çocukların dijital yetkinliklerini, kodlama ve robotik eğitimleriyle geliştirmeyi hedeflemektedir.

Eğitim programı MIT'nin çocuklar için geliştirdiği "Scratch" kodlama programından oluşmaktadır. Bu program sayesinde çocuklar kendi oyunlarını ve animasyonlarını oluşturmayı öğrenmektedirler. Proje kapsamında verdiğimiz 4 saatlik Scratch eğitimlerinde çocuklara, kendin yap kültürünün temelini oluşturan 4 temel değeri öğretmeyi hedefliyoruz:

  • Hayal et

  • Tasarla

  • Yap

  • Paylaş

Eğitime katılım için 12 Kasım Pazar günü Vodafone Park'ta kurulacak olan Yarını Kodlayanlar standından çocuklarınız için kayıt yaptırabilirsiniz.

Eğitime katılım koşulları:

- Maratona katılan her veli yalnızca 1 çocuğu kayıt ettirebilir. - Eğitim verilecek çocuğun, 7-14 yaş arasında ve okuma yazma biliyor olması gerekmektedir.

- Eğitim kapsamında çocuklara 4 saatlik "Scratch ile Algoritma ve Kodlamaya Giriş" eğitimi verilecektir.

- Eğitim programına başvurular ve katılım kontenjan ile sınırlıdır.

-Eğitimler çocuğun zorunlu eğitim-öğretimini aksatmayacak tarih ve zamanlarda planlanacaktır.

- Başvuruların tamamlanmasının ardından eğitim takvimi Türkiye Vodafone Vakfıt ve HABİTAT tarafından ayrıca planlanacak olup, eğitimlerin yeri ve tarihini belirten online form, başvuru formunda beyan edilen mail adresine ayrıca gönderilecektir. Gönderilen online formun 10 gün içerisinde doldurulup, gönderilen mail adresi üzerinden cevap verilmesi zorunludur.

- Türkiye Vodafone Vakfı ve Habitat, eğitim katılım şartnamesinde, eğitimlerin yürütülmesinde ve eğitim takviminde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

- Habitat Derneği, online forma cevap veren veliler ile eğitim tarihinden en az 7 gün önce teyit amaçlı iletişime geçecektir. Aynı gün içerisinde teyit vermeyen velilerin çocuklarının eğitime katılması mümkün olmayacaktır.

- Eğitime katılım için başvuru formu ve gönderilen online formun tam ve eksiksiz olarak doldurulması zorunludur. Başvuru formu veya online formun eksik veya hatalı doldurulmasından Türkiye Vodafone Vakfı ve HABİTAT sorumlu değildir.

- Katılımcılar başvuru formu ve online formda beyan ettikleri bilgilerin doğruluğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

- Çocukların eğitim yerine ulaşımı, konaklaması ve yeme-içmesi Türkiye Vodafone Vakfı ve HABİTAT sorumluluğunda bulunmamaktadır.


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
bottom of page